måndag 2 december 2013

VW E-up & BMW I3

Hej på ER!
Det var ett tag sedan jag hade tid att skriva i min elbil blogg.
Mycket intressant hade hänt senaste tiden. 
Vi har såld röda hybriden och köparen kommer att hämta nu i veckan.
Annonsför röda Priusen har lockat så många nyfikna, 
jag har fått massa med e-post…
Helt plötsligt det finns köpare för andra laddhybriden som vi har,
 samt för min Subaru ELCAT… jag måste sluta annonsera definitivt! 


Hur som helst,






Båda kallar sina skapelser som revolutionerande och unika…
Jag ser bara att VW hade sänkt ribban prismässigt som är ganska lockande. 
En liten bil som ser ut identisk med konventionella syskon och jämfört med konkurrenter kostar 100.000kr mindre… YES!

Nu börjar elbil revolution eftersom det finns några modeller att välja!

För mig nya modeller betyder att jag måste hitta återförsäljare som har såna bilar så att jag kan provsmaka!!!

J






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar