fredag 8 mars 2019

Fiat CENTOVENTI... Fiat reloaded

Vad är Fiat bäst på?
Kanske att bygga biligare,  praktisk, inovativ, effektiv, folk-bil!
Dem visar nu på Genève Motorshow det dem är bäst på, och nu är dem dessutom RELOADED inställda att bygga elbil, dem uppfinner folk-bil elbil och visar följande:



Skapelse heter CENTOVENTI som betyder 120 på italienska och symboliserar 120 år sedan Fiat är etablerade. Jag är lite skeptisk, samtidigt glad, överaskad och ganska förvånad att det tog så lång för pionjärer att fatta trenden!

Min första bil var Fiat, min första elbil var Fiat, bilen med mest potential att vara riktig trend som elbil var Fiat... jag ser Fiat Panda när jag tittar på Centoventi... jag ser gott om potential... jag ser tänkande utanför ramarna som modern bil industrin har skapad... jag ser framtiden som är lysande... ni måste titta på följande propaganda, ni kanske ser ännu mer:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar