fredag 24 januari 2020

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge – IONIQ Plug-in


Sedan vi träffades för första gången Ioniq Plug-in och jag fick respekt för varandra:


Jag hade varit intresserad att köpa Ioniq Plug-in sedan första provkörningen men försäljning priser från 300.000 kr och uppåt inte var lockande. Sedan ny modell med face lyft introducerades rensar Hyundai lager med nya bilar, och så kom annons med Ioniq Plug-in 2018 tillverkad 2019 års modell för otroligt pris. För mig var det no-brainer, medan alla andra hade letat Julklappar jag fick kontakta Hyundai-Arlov och efter några snabba puckar följande objekt köptes:



Detta är Ioniq Plug-in Limited edition, sista utgåva där tillverkaren förbrukade tillgänglig material och rensade lager för ny kommande modell. En ny elektrifierad era börjar för mig och plan är behålla Ioniq så länge jag trivs med bilen. Kommade dagar, veckor och månader kommer fler omdöme och åsikter om hur är det att leva med Hyundai Ioniq Plug-in… vi ses snart! Sköt om er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar