lördag 3 december 2011

Elbilar är tråkiga?!


När folk pratar Elbilar oftast konversation börjar med: ”Elbilar är tråkiga”. Ahaaaa, brukar jag säga och inte reagera något! Sedan så brukar jag motfråga: ”Hur menar ni tråkiga?”. Oftast blir svaret typ jag brukar köra om Elbil-jävlarna och äta de för frukost, de är tråkiga och skapar köer i trafik…
Just då skulle jag inte kommentera, inte prata något, men då tar jag ju min mobil och visar någon film, typ en som min fd landsman Elbilextremist CRODRIVER hade filmat:


Njaaaa, brukar dem kommentera! Oftast har dem mot argument att de hade sett värsting bensinare spöa Elbil Tesla eller något liknande nånstans på drag-race evenemang… Då brukar jag visa följande:


Oftast efter ”plasma Boy” video så byter de ämne och börjar prata semester, strand och varma dagar och mogna grönsaker och frukt…
U jaaaa, Elbilar är mycket tråkiga och skapar trafik kaos… inte i min värld!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar